2009. július 12., vasárnap

FELTÉTELEK NÉLKÜL

Philippa - 2009.07.12 17:54

Szeretlek, mondtad,
de csak tetszett a lényem,
csak jólesett neked,
hogy szeretlek téged.

Szeretlek, írtad,
de másként gondoltad.
Csak ha elvárásaid teljesítem…
különben ne is szóljak hozzád .

Szeretlek ? Milyen szeretet ez,
mely nem enged közel hozzád,
mely feltételeket szab,
kritikus és kötekedő…

Látod, én így is szeretlek,
ha bántasz, ha félsz,
ha ellöksz, ha fájdalmat
okozol, ha kigúnyolsz…
Szeretlek…feltételek nélkül.

Csendet akartál.
Adtam.
S mégis haragszol rám.
Akkor is , ha megteszem,
amire kérsz, s akkor is,
ha nem teszem.

Haragod méreg, mely elszívja erőd,
egy helyben tart, szeretetet öl.
A megújulás fénye
a megbocsátás kegyelméből születik.
Tiszta szíved a
feltételek-nélküliségben fürödhet itt.

TÜR-ELEM, s fellángol a SZER-ELEM.
Megértem, s MEG-ÉRTEM.
Megvalósul az ÉRZ-ELEM,
s eltűnik a FÉL-ELEM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése