2009. szeptember 15., kedd

SZERETNI TANÍTLAK

Philippa - 2009.08.11 21:17
Hitet adtam szívedbe, Gyermek,
Csodákat élhetsz általa.
Reményt gyújtottam benned, mely
Lelkedben kicsiny lángocska.
Tápláld e lángot, Kedves,
Vágyaid vesd égi tüzébe!
Hadd égjen, edződjön,
Mint földi tűzben kard pengéje.
S ha e láng már lobogva fénylik,
S el nem halványul sosem,
Lelked ezt dalolja felém:
„szeretlek téged, Istenem”.
Akkor majd szeretetem szíveden át
Mindenre kiárad,
S nem félsz majd kiállni,
S kiáltani:
„Atyám, imádlak!”
Mikor imádatod ily fokra hágott,
Kicsiny gyermek,
Megtalál majd téged
Minden álmod,
Mit szíved nekem felajánlott.
Mert tudd meg, Kincsem,
Álmod nem véletlen,
Vágyad én ültettem szívedbe,
Én öntöztem, éltettem,
S megvalósulni is
Én engedem.
Mi tőlem indult kezdetben,
Hozzám visszatér a végben.
Örökkévalóvá így lesz,
Mit velem együtt megélhetsz.
Ember így adsz éltednek teljességet;
Honnan elindultál,
Oda velem visszatérhetsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése